کد خبر: ۴۷۳۳
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

معبر کارآفرینی در خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ۳۸

خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی۳۸ یکی از معابر فرعی محله امیریه است که «علویه» نام‌گذاری شده است. در این کوچه بیش از سی‌کارگاه و کارخانه تولیدی واقع شده است.

خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی۳۸ یکی از معابر فرعی محله امیریه است که «علویه» نام‌گذاری شده است. ورودی این خیابان مسدود است و باید از خیابان امیریه پا به این کوچه گذاشت. بیش از سی‌کارگاه و کارخانه تولیدی در این خیابان واقع شده است و از فولاد و چدن تا صنایع چوبی و شیشه و آلومینیوم در این کارخانه‌ها تولید می‌شود. در خیابان علویه کسی سکونت ندارد و محل فعالیت صنعتگرانی است که برای بیش از ۲ هزارنفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

معبر کارآفرینی در  خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ۳۸

مرکز علمی و کاربردی خانه کارگر در خیابان علویه واقع شده است. این مجموعه دوازده‌سال قبل زیرنظر دانشگاه علمی و کاربردی به بهره‌برداری رسید و در رشته‌های فنی، به نیروی کار آموزش می‌دهد.

معبر کارآفرینی در  خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ۳۸

نوسازی آسفالت این خیابان از اصلی‌ترین مطالبات اهالی صنعت در این معبر است و باتوجه‌به تردد زیاد خودرو‌های سنگین و تخریب زیاد، ترمیم آسفالت ضروری به نظر می‌رسد.

 

معبر کارآفرینی در  خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ۳۸

درمیان کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، انبار‌های نگهداری ضایعات فلزی نیز جا خوش کرده‌اند؛ موضوعی که به‌دلیل رفت‌وآمد افراد ناباب، امنیت این معبر را به خطر انداخته و باعث نگرانی صنعتگران این مسیر شده است.

معبر کارآفرینی در  خیابان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی ۳۸
مانند بسیاری از معابر الهیه، این خیابان هم زمین‌های بزرگ‌مقیاس پرشماری را در خود جای داده است. این زمین‌ها باعث تردد افراد بزهکار و معتادان متجاهر است که رسیدگی به آن‌ها ضروری است.

ارسال نظر