img-profile-author
روپایی‌های رکورددار پیرمرد محله حجاب
رمضانعلی کوشکی بازنشسته و عاشق ورزش فوتبال است. او روپایی زدن را خیلی دوست دارد و آخرین بار در تهران بود که با ساعت میدان انقلاب ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه روپایی زده است.
img-profile-author
زندگی ۳۰ ساله سعید دارات با ورزش هاپکیدو
سعید دارات از سال ۱۳۶۸ ورزش هاپکیدو را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است. او قصد دارد روز‌های خوبی را برای علاقه‌مندان به ورزش رزمی و دفاع شخصی هاپکیدو در الهیه رقم بزند.
img-profile-author
برنده «خان هشتم» در کنار ورزش، داستان‌ هم می‌نویسد
طا‌ها ظریف‌باقری‌موقر از سن کم ورزش رزمی کاراته را شروع کرده و خیلی زود توانسته است پنج‌مدال استانی و سه‌مدال کشوری را به دست بیاورد. او امسال نیز برگزیده بخش قصه‌گویی سومین پویش فرهنگی ادبی «خان هشتم» شده است.
img-profile-author
نگار علی‌محمدی قهرمان مسابقات تکواندوی کشوری است
نگار علی‌محمدی دختر ورزشکاری است که در رشته تکواندو فعالیت دارد و سابقه قهرمانی مسابقات استانی و کشوری را دارد.
img-profile-author
آرامش محله ابوطالب علیرضا سخندان را پایبند کرده است
علیرضا سخندان داور بین‌المللی فوتبال مهم‌ترین دلیل سکونتش در محله ابوطالب و خیابان موسوی قوچانی را مرکزیت محله می‌داند و می‌گوید: آرامش این محله البته غیر از شب‌های تابستان من را پایبند کرده است.
img-profile-author
سیدصادق اقتصادی قدیمی‌ترین شمشیرباز مشهدی است
سیدصادق اقتصادی جزء اولین ورزشکاران رشته شمشمیربازی ایران است که سابقه قهرمانی کشور و همچنین مربیگری تیم بزرگسالان، جوانان و نوجوانان ایران را در مسابقات جهانی داشته است.
img-profile-author
د‌غدغه‌های ریحانه مخصوص، کونگ‌فو‌کار محله طلاب
ریحانه به همه هم‌سن‌وسال‌هایش توصیه می‌کند در‌کنار درس، یک رشته ورزشی را هم دنبال کنند. چون به‌جز موضوع سلامت جسم و روان، بهترین گزینه برای پر‌کردن اوقات فراغت، ورزش است.
img-profile-author
برادران ورزشکار مسجدی
علی و مهدی علیدوست دو برادر کاراته‌کار هستند که هرروز ظهر بعد‌از باشگاه سری به مسجد محله یعنی مسجدالنبی(ص) در خیابان محتشمی می‌زنند و هر‌کاری از دستشان برآید، انجام می‌دهند.
img-profile-author
مرحوم ناصر دریائیان، داور ساز بود
«ناصر دریائیان» داور معروف فوتبال بود که آبان سال ۹۹ دار فانی را وداع گفت. او با خرید یک سوت و یک دست لباس داوری را از نوجوانی برای بچه‌های محه ابوطالب شروع کرد.
img-profile-author
سلامتی؛ پاداش دوچرخه‌سواری به آقای پزشکی
حسین پزشکی قره‌چه تمام مسیر‌هایش را با دوچرخه معمولی‌ رکاب می‌زند و اعتقاد دارد که این کار به او آرامش و سلامتی هدیه می‌دهد.
صفحه ۱بعدی