img-profile-author
عروسک‌های سرنوشت‌ساز هنرمند قطع نخاعی
مریم حلم‌زاده هنرمند قطع نخاعی است که با آموزش عروسک‌بافی برای ۹۰ معلول کارآفرینی کرده است. او می‌گوید: به تجربه دیده‌ام که زیباترین سرنوشت همانی هست که خدا برایمان رقم می‌زند!
img-profile-author
پایگاهی زنانه برای تولیداتِ کارآفرینان گلشهر
به دست‌های خودشان تکیه کرده‌اند؛ به دست‌های ظریف و زنانه‌ای که در کنار کارِ خانه، سوزن برداشته‌اند و زخم‌های زندگی را کوک می‌زنند تا پشت خانواده‌شان را در تندباد ناملایماتِ روزگار خالی نکنند.
img-profile-author
عشق به طبیعت کارآفرینم کرد
قدسیه صمدی بخشی از روزش را به مطالعه و تحقیق و ارتباط‌با دانشگاه می‌گذراند و بخشی دیگر از وقتش را صرف کار زنبورداری و طب سنتی می‌کند. این بانوی کارآفرین از روی عشق، به کار در طبیعت روی آورده است.
img-profile-author
هادی پیوندی، توان‌یاب کارآفرین نان بازویش را می‌خورد
هادی این طرح را به‌صورت آزمایشی روی نوع دیگری از ماهی‌های زینتی در دیگر سالن‌های تکثیر خود با موفقیت اجرا کرده و حالا در‌نظر دارد با جلب حمایت نهاد‌ها، این طرح را گسترده‌تر اجرایی کند تا بتواند به تکثیر این نوع ماهی تا مرز ۵۰ هزار در سال برسد.
img-profile-author
کارآفرینی اقدس خانم با چرخ‌های مشکی مارشال
آوازه بی‌عیب‌و نقص بودن الگو‌های خیاطی اقدس اسماعیل‌زاده به‌قدری در میان تولیدی‌ها و خیاط‌ها پیچیده که غیر از همسایه‌های دور‌و‌نزدیک محله نیروهوایی، از محدوده احمدآباد و نوغان هم برای آموزش آمده‌اند.
img-profile-author
کارآفرین قرقی صفر تا صد کار را در محله انجام می‌دهد
مهدی دل‌آسایی، کارآفرین محله قرقی است که از بچه‌گی علاقه‌مند به خیاطی بوده و حالا کارگاه خودش را دارد.
img-profile-author
خواهران تولیدکننده قارچ‌ با دست خالی صادرکننده شدند!
خواهران نوروزی، تولید قارچ را با دستان خالی شروع کردند و تا مبادلات بین المللی و صادرات به دیگر کشورها پیشرفتند.
img-profile-author
دوقلوهای هنرمند هفده‌ساله در کار تولید موفق‌اند
روایتی از سپیده و سحر عین‌الله قضایی که رشته تحصیلی‌شان «سراجی» است و به‌دلیل عجین‌بودن با روحیات هنری‌شان و به پیشنهاد برادرشان آن را انتخاب کرده و حالا در این رشته به درآمدزایی خوبی رسیده‌اند.
img-profile-author
اگر حامی مالی پیدا کنم خودروی برقی می‌سازم
محمدعلی عقیلی که مدرک کارشناسی صنایع غذایی دارد بعد از فارغ‌التحصیل‌شدن از دانشگاه، فعالیت خود را به عنوان یک کارآفرین آغاز کرده است. او چندین بار به عنوان کارآفرین برتر کشور را کسب کرده است.
img-profile-author
کارآفرینی بدون یک ریال وام
سیدحسن اولیایی می‌توانست به‌عنوان معلول بنشیند تا بزرگ‌تر‌ها خرجی‌اش را بدهند، اما او حالا علاوه‌بر تولید و کارآفرینی در مکانی کم‌برخوردار، در لیست صادرکنندگان هم قرار گرفته است.
صفحه ۱بعدی