img-profile-author
کهنه‌فروشی، پیشه رو به زوال کوچه سمسار‌ها
تمام بحثشان سر بساط به نسبت بزرگی از اجناس دست دوم است که همچون جهیزیه روی زمین توسط یکی از سمسار‌ها برای برگزاری دونگی چیده شده است.
img-profile-author
بازار داغ خیابان آجیل مشهد
کافی است در یکی از شب‌های مانده به نوروز پا در خیابان توحید بگذاری و بوی آجیل داغ مشامت را نوازش دهد. خیابان توحید به خصوص از سمت چهارراه میدان بار به سمت میدان دروازه قوچان راسته آجیلی مشهد است.
img-profile-author
بازارچه دائمی گل‌وگیاه، کلبه امید توان‌یابان است
دو‌سه‌ماهی می‌شود که کلبه امید در محله تربیت افتتاح شده است و دوازده‌توان‌یاب در آن مشغول به کار‌ند. حدود هزار گلدان گل و گیاه و سبزه در اینجا قرار دارد که همه آن‌ها را توان‌یابان کاشته‌اند.
img-profile-author
توانمندسازی بانوان در بازارچه ۱۷ شهریور
بازارچه بانوان محله هفده‌شهریور با همه بازارچه‌هایی که تا به حال دیده‌اید، متفاوت است. بازارچه در یکی از خانه‌های قدیمی و باصفای محله هر سه‌شنبه از ساعت‌۱۰ صبح تا ۱۴ ظهر با همت و پشتکار زکیه کریمی برگزار می‌شود.
img-profile-author
حال و هوای بازارچه عیدانه در خادم‌الشریعه
هدف از راه‌اندازی بازارچه خوداشتغالی این است که دغدغه اشتغال را از دوش عده‌ای از خانواده‌ها بردارد و بتواند به اقتصاد خانواده‌ها کمک کند و از طرف دیگر کالای باکیفیت دست مشتری بدهد.
img-profile-author
مبادله بی‌واسطه در بازارچه محله خلج
۷۰ خانم با کسب‌وکار خانگی در اولین نمایشگاه و بازارچه زمستانه محله خلج حضور یافتند و محصولاتشان را در سالن ورزشی شهید نامی عرضه کردند.
img-profile-author
شنبه‌بازار «گوهرآفرین» محله رازی
الهام قاسمی بازارچه‌ای با نام «گوهرآفرین» در مسجد راه‌اندازی کردند و از خانم‌های هنرمند محله خواستند میزی در بازار دراختیار بگیرند تا از آن به بعد بتوانند هنرهایشان را سازمان‌یافته‌تر و با حمایت به فروش برسانند.
img-profile-author
پنج‌شنبه‌بازار سرافرازان، نیاز خانواده‌ها را تامین می‌کند
اگر گذرتان روز‌های پنجشنبه به خیابان سرافرازان بیفتد، بدون‌شک با راسته‌بازار یا بازارچه‌ای کاملا سنتی و قدیمی روبه‌رو می‌شوید که گشت‌و‌گذار در آن خالی از لطف نیست.
img-profile-author
شب چله قاسم آبادی‌ها در چهارراه ورزش
چهارراه‌ورزش قاسم‎ آباد، راسته میوه‌فروشی‌هاست؛ هر ساله، شب چله قاسم‌آبادی‌ها به این چهارراه گره می‌خورد و پایشان حتما به این نقطه باز می‌شود.
img-profile-author
شور چله در میدان بار نوغان
به قطب میوه‌فروشی مشهد در منطقه ۳ که با نام میدان بار نوغان شناخته می‌شود رفتیم و از نزدیک شاهد مردمی بودیم که به نیت برگزاری هرچه بهتر این شب آمده بودند.
صفحه ۱بعدی