img-profile-author
نقاشی‌های آبکی با هدف مصرف بهینه آب
فاطمه پوراسماعیل چندین کاغذ نقاشی آورده که در آن روش‌های درست و غلط استفاده از آب رسم شده است و بچه‌ها باید روش‌های درست را رنگ‌آمیزی کنند.
img-profile-author
خانه‌های سیل‌زده کوچه سپاه ۶۹ هنوز فقط یک چهاردیواری است
بعد از گذشت دو ماه، به‌سراغ دو خانواده رفتیم؛ یکی مستأجر و دیگری مالک. در کوچه سپاه ۶۹ مانند این دو خانواده کم نیستند. همه این خانواده‌ها پنج‌تکه لوازم اساسی منزل و وام ۹۵ میلیون‌تومانی را دریافت کرده‌اند، اما معتقدند نه پول کفاف مشکلاتشان را می‌دهد و نه لوازمی که دریافت کرده‌اند.
img-profile-author
نذرهای بزرگِ دست‌های کوچک
تینا خودی، می‌گوید: مدرسه در آستانه افتتاح است و قصد داشتیم برای بچه‌ها حسینیه کودک راه‌اندازی کنیم. می‌خواستیم همین ابتدای کار، فضای مدرسه برای حضور بچه‌ها در‌کنار خانواده‌هایشان معنوی شود.
img-profile-author
بازاری‌های اطراف حرم معتقدند سواد تأثیری در کارشان ندارد
پیرمرد نوغانی که اعتقادی به داشتن سواد بین کاسبان ندارد، اضافه می‌کند: قدیم در کلاس‌ها به شاگردان درس اخلاق، ادب و فرهنگ می‌دادند، اما امروزه همه چیز شده ریاضی، شیمی، فیزیک و... که به هیچ دردی نمی‌خورد!
img-profile-author
نغمه‌ای برای شنیدن صدای کودکان ناشنوا
«مرکز توان‌بخشی کودک کم‌شنوا و ناشنوای نغمه» واقع در بولوار رضوی در دوران کوتاه فعالیتش سبب شده کودکان زیادی مشکل شنوایی را پشت سر بگذارند و با کلام زیبایشان با خانواده‌شان صحبت کنند.
img-profile-author
آموزش راه و رسم پریدن در هنرستان دانش پرواز
هنرستان دانش پرواز مشهد طرفداران زیادی دارد. دانش‌آموزان بعد از دوره متوسطه، می‌توانند به این رشته بیایند و دو سال آموزش ببینند. بعد از این دو سال، دیپلم هوانوردی می‌گیرند و حتی تجربه پریدن دارند.
img-profile-author
تعزیه‌خوانی در بوستان برکت
وسایل تعزیه‌خوانی آن‌قدر برای کودکان جذاب است که قبل و بعد از اتمام برنامه، با اجازه یا بدون اجازه سراغ آنها می‌روند و اندازبراندازشان می‌کنند.
img-profile-author
استقبال مخاطبان از کتابخانه حضرت عباس(ع) پیش از افتتاح رسمی
بیشتر اهالی شاهد‌۱۰ که خانواده‌های مذهبی مانند اهالی مجتمع‌های ولایت و فجر هستند، از راه‌اندازی کتابخانه بسیار خوشحال‌اند و دلشان می‌خواهد این کتابخانه با نام قهرمان محرمی‌اش، در ماه محرم افتتاح رسمی شود.
img-profile-author
سوگواری خاص هیئت علوی در رضاشهر
هیئت کودکان و نوجوانان علوی با مشارکت اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۹ از ابتدای محرم به مدت یازده‌شب در بوستان فردوس میزبان کودکان محله رضاشهر است.
img-profile-author
موکب امام‌زمان(عج) پذیرای عزاداران حسینی است
این روز‌ها حال‌و‌هوای خیمه مجتمع امام‌زمان (عج) در ابتدای طبرسی‌شمالی دیدنی است. جمعی از جوانان خوش‌فکر این محله که از کودکی در‌کنار هم قد کشیده‌اند، از ایام غدیر موکبشان را کنار ایستگاه مترو فجر برپا کرده‌اند.
صفحه ۱بعدی