img-profile-author
زوج محله امیریه طبقه همکف خانه‌شان را نمازخانه کردند
غلامحسین فروتن ساکن محله امیریه است. او که از نبود مسجد و پخش نشدن صدای اذان در محله امیریه رنج می‌برد، طبقه همکف خانه اش را به نمازخانه‌ای برای اهالی بدل کرده است.
img-profile-author
فاطمه افشار پایه‌گذار مسجد محله ایثارگران بوده است
فاطمه افشار به نمایندگی از مردم محله‌اش، چند سال از این اداره به آن سازمان نامه‌نگاری و دوندگی می‌کند و سرانجام در یکی از روز‌های محرم شاهد سرپا شدن تنها مسجد محله‌اش می‌شود.
img-profile-author
شنبه‌های خوش برای کارتن‌خواب‌ها
گروه «پایان کارتن‌خوابی»با هدف ترک معتادان، هر هفته شنبه‌ها در خانه شاملو غذا می‌پزند و بین کارتن‌خواب‌ها توزیع می‌کنند.
img-profile-author
مهدی معتمدی دکتر شیخ ثانی بود
می‌خواهند از «شادروان مهدی معتمدی» پزشک خیری بگویند که علم و حرفه‌ برایش وسیله‌ای بود تا به درد مردم برسد. می‌خواهند دیگران را با گروه «نیکوکاران سلامت» آشنا کنند؛ گروهی که مهدی جانش را برای آن گذاشت.
img-profile-author
سر و سامان دادن به زندگی هزار جوان
مهری صمدی، مدیر حسینیه حضرت زینب (س) به کمک همسرش و خیران محلی تاکنون توانسته‌اند به زندگی بیش از هزار زوج جوان سروسامان ببخشند.
img-profile-author
پویش «یک سفره مهربانی»
«یک سفره مهربانی» به همت اعضای گروه دوام ثامن منطقه ۶ برای پنجمین سال متوالی برگزار شد.
img-profile-author
مهربانی عروسک‌های مهربان خانم
مهربان ساسانی، بانوی موفق محله ردّه با هنرش شریک شادی و غم بچه‌هاست. او می‌گوید: سعی کردم برخلاف سنت مرسوم که چهره عروسک‌ها انیمیشنی طراحی می‌شود، ثنا و سینا شبیه انسان واقعی باشند.
img-profile-author
خاطرات خدمت در مهمان‌سرای حرم‌رضوی
ازطریق معلمش فرم خادم‌یاری را برای پدرش آورد و یک هفته بعد، سیدرضا ظهیری در لباس خادم‌یاری مشغول خدمت شد. از ابتدا هم در مهمان‌سرای حضرت مشغول به کار شد.
img-profile-author
زوج خیّر محله سرافرازان، خانه‌شان را وقف فاطمیه کردند
خانم استیری می‌گوید: در این دنیا ما مالک نیستیم و هیچ چیزی مال ما نیست. خدا می‌خواهد از طریق نعمت‌هایش ما را امتحان کند. ما دست‌های خدا روی زمینیم که باید از انسان‌های نیازمند و دیگران دستگیری کنیم.
img-profile-author
وقف زمین ۳ هزار متری «بابا جان» برای مدرسه‌
با طرح این پرسش که «می‌شود قدری از زمین باباجان را وقف مدرسه کنید»، ازسوی یکی از نوادگان مرحوم علی‌اکبر صدیق، هشت فرزند مرحوم تصمیم گرفتند قدمی بزرگ بردارند.
صفحه ۱بعدی