img-profile-author
علی علیایی فیلم‌ساز نوجوان دفاع ‌مقدس است
علی علیایی فیلم‌ساز نوجوانی است که بر روی ساخت آثاری با مضمون دفاع ‌مقدس متمرکز شده است. او در آثارش نقش نویسنده، تدوین‌گر، دوبلور، کارگردان و حتی بازیگر هم ظاهر می‌شود.
img-profile-author
انس با قرآن از پنج سالگی
سیدحسین حسینی، قاری و مداح نوجوان محله وکیل‌آباد؛ موفق به کسب چند مقام قهرمانی مسابقات قرآن (ناحیه آموزش‌وپرورش ۶) شده است
img-profile-author
۲۱ سال نقالی در جوار آرامگاه فردوسی
محمد صادق‌زاده نقال آرامگاه فردوسی است. او از ۲۱ سال قبل، مجاورت و انس با فردوسی را به کار در اداره و کارمندی ترجیح داده و به قول خودش عدالت خواهی و بخشندگی فردوسی پایندش کرده است.
img-profile-author
با تئاتر می‌توان هویت مشهد را حفظ کرد
کریم جشنی، حدود ۲۵ سال سابقه کار در تئاتر دارد، صداپیشگی در چند انیمشین سینمایی و حضور در ۱۰۰ نمایش رادیویی از دیگر فعالیت‌های برجسته اوست.
img-profile-author
۲۰ سال دوتارنوازی ابراهیم قویدل درجوار آرامگاه فردوسی
ابراهیم قویدل دوتار زنی است که بخشی از خاطرات اهالی توس به شمار می‌آید. هر بار که به آرامگاه فردوسی می‌رویم، زیر سایه درختی نشسته و با صدای دل‌نواز دوتارش، آرام‌بخش شلوغی‌های پیشخوان است.
img-profile-author
پسر شانزده ساله استاد ممتاز خطاطی شد!
محمد گردویی بنا بود برای پر‌کردن اوقات فراغتش در کلاس خط حاضر شود، اما جذابیت خوش‌نویسی او را گرفت و با خودش پیش برد؛ به‌طوری‌که درحال‌حاضر استاد ممتاز خطاطی شناخته می‌شود.
img-profile-author
عکس‌ها، رامین‌نژاد را به نوشتن تاریخ علاقه‌مند کرد
رامین رامین‌نژاد برنده ۳ جایزه ادبی در جشنواره کتاب سال رضوی، رفتن به سوی تالیف را یک اتفاق می‌داند، اتفاقی که از پیداشدن چند قطعه عکس رقم خورد.
img-profile-author
دانش‌آموز هنرستانی، کارگاه چوب راه انداخته است
شهروز شفیعی با هدف خودکفایی، کارگاه صنایع چوب راه‌انداخته است. او به این هنر علاقه داشته و می‌خواست چیزی فراتر از آموزش‌های هنرستان را در‌زمینه هنر چوب یاد بگیرد.
img-profile-author
آینده‌ام را با نقاشی ترسیم کرده‌ام
امیرحسین نوروزی می‌گوید: نقاشی‌های کودکانه برایم جذابیت نداشت و از مادرم می‌خواستم برایم نقاشی‌های پیچیده را دانلود کند. در ۹ سالگی اولین نقاشی چهره را کشیدم، بدون اینکه آموزش دیده باشم.
img-profile-author
اخلاق خوب رهاورد انس با قرآن
هما دلفکار قبل از آموختن الفبای فارسی با کلام وحی آشنا شده است. می‌گوید:همیشه سعی کرده‌ام در کنار رشد و پیشرفت در زمینه قرآنی، از درس و پژوهش‌های علمی مدرسه هم غافل نشوم.
صفحه ۱بعدی