کد خبر: ۵۳۳۱
۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

در محاصره بازار‌ها

خیابان آزادی۶ از آن دست معابری است که پیدا‌کردنش کار راحتی نیست؛ معبری فرعی در محله زیباشهر که ورودی آن برای خودرو‌ها بن‌بست است و تابلو آن دور میدان استقلال زیر شاخ‌و‌برگ درختان گم شده است.

خیابان آزادی۶ از آن دست معابری است که پیدا‌کردنش کار راحتی نیست؛ معبری فرعی در محله زیباشهر که ورودی آن برای خودرو‌ها بن‌بست است و تابلو آن دور میدان استقلال زیر شاخ‌و‌برگ درختان گم شده است. این خیابان از یک طرف پشت بازار آزادشهر قرار گرفته و از سوی دیگر در مجاورت بازار گوشت و موبایل استقلال است؛ به‌این‌دلیل بسیار پرتردد است و کمتر در آن جای پارک خودرو پیدا می‌شود.

در محاصره بازار‌ها

دبیرستان دکتر مهدی ترک‌زاده سال۱۳۹۲ توسط این خیّر مدرسه‌ساز دوباره ساخته شد. ساختمان قبلی این مدرسه در همین مکان، قدیمی و مستهلک بود که تخریب و به‌شکل امروزی بازسازی شد.

 

در محاصره بازار‌ها

پارکینگ طبقاتی مکانیزه آزادشهرسال قبل ایمن‌سازی شد و با ظرفیت صدجای پارک دراختیار شهروندان قرار دارد. بزرگ‌ترین ساعت شهری مشهد روی دیواره این پارکینگ نصب شده است.

 

در محاصره بازار‌ها

پارک خطی آزادی، فضای سبز ابتدای این خیابان است و پاتوق مناسبی برای دانش‌آموزان مدارس معبر و دانشجویان دانشگاه‌های اطراف به شمار می‌رود.

 

در محاصره بازار‌ها

زیرگذر عابر پیاده بولوار استقلال به بولوار فردوسی در ابتدای این خیابان قرار دارد. باوجود بهسازی و ترمیم روشنایی، هنوز هم نبود امنیت باعث کاهش تردد شهروندان از این زیرگذر است.

ارسال نظر