کد خبر: ۴۵۷۴
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

منظریه سابق در محله دانشجو

خیابان وکیل‌آباد ۳۹ از معابر فرعی محله دانشجوست که بولوار وکیل‌آباد را به بولوار فرهنگ متصل می‌کند. این معبر در اراضی سابق منظریه ایجاد شده است و هنوز برخی اهالی این خیابان را به نام منظریه می‌شناسند.

خیابان وکیل‌آباد ۳۹ از معابر فرعی محله دانشجوست که بولوار وکیل‌آباد را به بولوار فرهنگ متصل می‌کند. این معبر در اراضی سابق منظریه ایجاد شده است و هنوز برخی اهالی این خیابان را به نام منظریه می‌شناسند. معبر وکیل‌آباد ۳۹ در همسایگی چند اداره دولتی و خصوصی واقع شده است و به این دلیل همواره پرترافیک است و با کمبود جای پارک خودرو روبه‌روست.

این معبر از پنج‌سال قبل به نام شهید خلبان ابراهیم فخرایی، از خلبانان توانمند ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، نام‌گذاری شده است.

منظریه سابق در محله دانشجو

اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی در ابتدای خیابان وکیل‌آباد ۳۹ واقع شده است. این مجموعه در بنایی قدیمی و حدودا ۳۵ ساله فعالیت می‌کند.

منظریه سابق در محله دانشجو

ساختمان ناحیه ۸ پست مشهد، از دیگر بنا‌های دولتی واقع درنبش این معبر است که مراجعات زیاد شهروندان، در اکثر ساعات اداری سبب ایجاد ترافیک در این محدوده می‌شود.

منظریه سابق در محله دانشجو

سردیس شهید خلبان، ابراهیم فخرایی، در ابتدای خیابان وکیل‌آباد ۳۹ نصب شده است. این اثر هنری توسط فردین اسفندیاری طراحی و اجرا و در سال ۱۳۹۹ از آن رونمایی شد.

منظریه سابق در محله دانشجو

اراضی بلاتکلیف، بزرگ‌ترین مشکل اهالی خیابان شهیدفخرایی و همچنین شهرداری منطقه ۱۱ است. درصورت تعیین وضعیت این زمین‌ها، هر دو ضلع این معبر بازگشایی خواهند شد.

کلمات کلیدی
ارسال نظر