کد خبر: ۱۰۱۲۵
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

رستگاری در معبر ورزشی‌های محله حجاب

خیابان رستگاری ۱۵ یکی از معابر پررفت‌و‌آمد محله حجاب است. در این معبر، انواع کاربری‌های تجاری، درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی وجود دارد که سبب گسترش رفت‌و‌آمد‌ به این محدوده از قاسم‌آباد می‌شود.

خیابان رستگاری ۱۵ یکی از معابر پررفت‌و‌آمد محله حجاب است. در این معبر، انواع کاربری‌های تجاری، درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی وجود دارد که سبب گسترش رفت‌و‌آمد‌های منطقه‌ای و حتی شهری به این محدوده از قاسم‌آباد می‌شود. مجتمع تجاری ابریشم، مجتمع پزشکان غرب، مجموعه آبی مولای متقیان (ع) و سالن ورزشی چندمنظوره بابک مروج‌تربتی، همگی در این معبر قرار دارند و همین سبب شده است خیابان رستگاری‌۱۵ به یکی از چهار مرکز محله حجاب تبدیل شود.

 

خیابان رستگاری ۱۵ معبر ورزشی‌های محله حجابمجتمع مسکونی «سامان» بیش‌از چهارصدواحد مسکونی دارد که متراژ آنها از ۶۵ تا ۱۰۰‌مترمربع متفاوت است و ساخت آن به سال‌۱۳۷۵ برمی‌گردد.

 

خیابان رستگاری ۱۵ معبر ورزشی‌های محله حجاب
در مجتمع پزشکان غرب مشهد، انواع خدمات درمانی، از رادیولوژی و سونوگرافی تا آزمایشگاه و داروخانه، ارائه می‌شود و بیشتر پزشکان بنام مشهدی، مطبی هم در این مجتمع دارند.



خیابان رستگاری ۱۵ معبر ورزشی‌های محله حجاب
   کانون فرهنگی‌تربیتی «سراج»  زیرنظر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد مرکز فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی، جهادی و مذهبی  دانش‌آموزی است و برگزاری انواع کلاس‌های ورزشی و درسی و قرآنی، برپایی اردو‌های جهادی، اطعام فقرا و تشکیل گروه سرود و نمایش برای کودکان، از‌جمله برنامه‌های آن است.



خیابان رستگاری ۱۵ معبر ورزشی‌های محله حجاب
 سالن ورزشی «مرحوم بابک مروج‌تربتی» توسط خیّر نیک‌اندیش، دکتر مهدی مروج‌تربتی در سال‌۱۳۹۷ کلنگ‌زنی شد و سه‌سال بعد به بهره‌برداری رسید.
در این مجموعه، امکان انجام ورزش‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و بدمینتون وجود دارد.


خیابان رستگاری ۱۵ معبر ورزشی‌های محله حجاب
مجموعه ورزشی آبی «مولای متقیان (ع)» در این معبر قرار دارد. این استخر در فصل تابستان انواع کلاس شنا را برای علاقه‌مندان در تمام سنین برگزار می‌کند.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44