کد خبر: ۴۶۶۶
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کوچه فلاحی ۳۸.۱۳، معبر سبز قاسم‌آباد

در ابتدای کوچه فلاحی ۳۸.۱۳، دو بوستان محلی قرار دارد که فضایی دلنشین و سبز برای اهالی به ارمغان آورده است. در این خیابان چهارمجموعه ورزشی روباز قرار دارد.

 فلاحی ۳۸.۱۳ بخشی از محله لشکر است که از سمت دیگر به خیابان راستی‌۳۸ برمی‌گردد. در ابتدای این معبر، دو بوستان محلی قرار دارد که فضایی دلنشین و سبز برای اهالی به ارمغان آورده است. در این خیابان چهارمجموعه ورزشی روباز قرار دارد که حتی در این روز‌های سرد زمستان کلی طرفدار دارد.

در معبر فلاحی ۳۸.۱۳ چهار کاربری فضای سبز، مذهبی، آموزشی و ورزشی  درنظر گرفته شده، اما کاربری ممتاز آن فضای سبز است؛ زیرا علاوه‌بر بوستان محلی فدک در ابتدای معبر، بوستان خطی پیروز هم در انتهای این کوچه قرار دارد.


کوچه فلاحی ۳۸.۱۳، معبر سبز قاسم‌آباد
 مسجد و حسینیه جان‌نثاران با نمای آجری، پاتوق نمازگزاران کوچه فلاحی ۳۸.۱۳ است؛ این مسجد قدیمی در دهه ۶۰ با کمک و همیاری اهالی محل بنا شده است.

 

کوچه فلاحی ۳۸.۱۳، معبر سبز قاسم‌آباد

دبیرستان شهید‌قرنی، از قدیمی‌ترین مراکز آموزشی قاسم‌آباد است که در سال‌۱۳۷۲ بنا شده و درحال حاضر، میزبان دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه است.

 

کوچه فلاحی ۳۸.۱۳، معبر سبز قاسم‌آباد

بوستان خطی پیروز در انتهای این معبر قرار گرفته است. این بوستان محلی با داشتن مسیر‌های پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و همچنین نشیمن مناسب، مورد استقبال اهالی محل است.

 

کوچه فلاحی ۳۸.۱۳، معبر سبز قاسم‌آباد

در این خیابان، خانه‌هایی وجود دارد که درِ ورودی آن‌ها به داخل پارک محلی باز می‌شود. چقدر زیباست همسایه دیواربه‌دیوار این همه زیبایی بودن!     

ارسال نظر