کد خبر: ۳۹۷۱
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

خیابان فلاحی ۷ (بهورز)، کوچه کار راه انداز محله

خیابان شهید فلاحی‌۷ در محدوده قاسم‌آباد، به «خیابان بهورز» شهرت دارد و در محدوده محله فرهنگیان واقع است؛ خیابانی که انواع خدمات آموزشی، فضای سبز، تجاری و درمانی در آن درنظر گرفته‌شده و به‌عنوان مرکز محله، در تمام ساعات روز، پویا و امن است.

خیابان شهید فلاحی‌7 در محدوده قاسم‌آباد، به «خیابان بهورز» شهرت دارد و در محدوده محله فرهنگیان واقع است؛ خیابانی که انواع خدمات آموزشی، فضای سبز، تجاری و درمانی در آن درنظر گرفته‌شده و به‌عنوان مرکز محله، در تمام ساعات روز، پویا و امن است. خیابان بهورز یک میان‌بر برای رسیدن به بولوار دکتر حسابی‌شمالی و بولوار شریعتی است؛ به‌ویژه خودروهایی که در ترافیک عصرگاهی و پشت چراغ‌های متعدد راهنمایی بولوار شهید‌فلاحی گیر می‌افتند، از این مسیر استفاده می‌کنند.

بوستان محلی «فلاح» در ابتدای خیابان بهورز قرار دارد و به پارک بازی کودکان، مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و نشیمن مناسب مجهز است.

 

مرکز «آموزش بهورزی و برنامه‌های سلامت امام‌رضا(ع)» که درزمینه تربیت بهورزان و بازآموزی برنامه‌های سلامت برای رده‌های مختلف سنی فعالیت می‌کند، در سال1354 شروع به کار کرده است.  نام‌گذاری خیابان بهورز به دلیل وجود این مرکز آموزشی در این معبر است.

 

دبـــیـــرسـتان دوره اول متوسطه دخترانه «صدیقه(س)» از قدیمی‌تــرین مراکز آموزشی منطقه ما محسوب می‌شود و در سال1374 افتتاح شده‌ است.

 

زمین ورزشی روباز، برای ورزشکاران محــله که به ورزش‌های گروهی مانند فوتبال و والیبال و بسکتبال می‌پردازند، پاتوق مناسبی به شمار می‌آید.

 

ارسال نظر