کد خبر: ۱۲۷۵
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

معبر پرجمعیت منطقه ۱۲

خیابان امیریه ۳۱ بافت جمعیتی متراکمی که مجتمع‌های مسکونی متعددی از جمله ترمه، سجان، زمرد، آرمان، باران، الزهرا، امام رضا (ع) و... را در خود جای داده و بیشتر از ۷ هزار نفر در این خیابان سکونت دارند.

خیابان امیریه ۳۱ به نام شهید آراسته نام‌گذاری شده است. یک بافت جمعیتی متراکم که مجتمع‌های مسکونی متعددی از جمله ترمه، سجان، زمرد، آرمان، باران، الزهرا، امام رضا (ع) و... را در خود جای داده و بیشتر از ۷ هزار نفر در این خیابان سکونت دارند.

 مجتمع‌های پرشمار در گذر زمان سبب رشد امکانات رفاهی در این معبر شهری شده و آن را بدل به یکی از نقاط پرجمعیت منطقه ۱۲ کرده است. پروژه‌های اجرایی در ماه‌های اخیر در منطقه ۱۲ دسترسی این معبر را هم به نقاط مرکز شهر تسهیل کرده است که بر بهبود شرایط زندگی در این خیابان افزوده است.



ساخت حسینیه و مسجد امیرالمؤمنین (ع) سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تاکنون بیشتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

کمال حسین‌زاده معتمد ساکنان و از قدیمی‌های خیابان امیریه ۳۱ است. او ۱۰ سال از عمر ۶۸ ساله خود را در نگهبانی از مجتمع‌های این معبر گذرانده است.

 

سالن ورزشی شهید آراسته در سال ۹۳ ساخته شده است و سوله بحران را هم در دل خود جای داده است. در این مجموعه انواع ورزش‌های توپی، رزمی و... فعالیت دارند.

 

بوستان محلی اقاقیا، پارک ۱۳ هزارمترمربعی این معبر است که امکاناتی همچون فضای بازی کودکان، پیست دوچرخه‌سواری و لوازم ورزشی و بدن‌سازی را دارد.

ارسال نظر