کد خبر: ۱۰۲۲۸
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

کوچه بهمن ۴/۱۹ میان‌بر کوچه‌های بهمن

کوچه بهمن۴/۱۹ که مزین به‌نام شهید‌عبدالله درخشان است، جزو کوچه‌های پرتردد محله بهمن به شمار می‌رود. بسیاری از شهروندان برای رسیدن به کوچه بهمن‌۱۴، ۱۶، ۲۶ و ... عبور از این کوچه را انتخاب می‌کنند.

محمدحسین خضری| کوچه بهمن۴/۱۹ که مزین به‌نام شهید‌عبدالله درخشان است، جزو کوچه‌های پرتردد محله بهمن به شمار می‌رود. دلیل شلوغی این کوچه را علاوه‌بر ریزدانگی بافت مسکونی آن باید در دسترسی مناسبش جست‌و‌جو کرد، به‌طوری‌که بسیاری از شهروندان برای رسیدن به کوچه بهمن‌۱۴، ۱۶، ۲۶ و ... عبور از این کوچه را انتخاب می‌کنند.

کوچه بهمن  ۴/۱۹ میان‌بر کوچه‌های بهمن

مسجد و حسینیه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سال ۱۳۸۰ در انتهای این کوچه تأسیس شد. کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج شهیددرخشان، ذیل این مسجد به اهالی خدمت می‌کنند. آستان قدس رضوی نیز خدمات مشاوره را به‌رایگان ارائه می‌کند.

کوچه بهمن  ۴/۱۹ میان‌بر کوچه‌های بهمن

جانباز هادی عرفانیان و همسرش، عذرا مهراب قوچانی، سی‌سال است که در این کوچه سکونت دارند. حنجره آسیب‌دیده عرفانیان، یادگار حضور او در شلمچه و حمله شیمیایی دشمن است.

کوچه بهمن  ۴/۱۹ میان‌بر کوچه‌های بهمن

کانون فرهنگی‌تبلیغی «یاران رضوی» شعبه حضرت ام‌البنین (س)، هفت‌سال پیش در ابتدای این کوچه راه‌اندازی شد. این مرکز، صبح‌ها پذیرای دختران و عصر‌ها میزبان پسران محله در کلاس‌های دینی، هنری و ورزشی است.

کوچه بهمن  ۴/۱۹ میان‌بر کوچه‌های بهمن

زمین‌های بزرگ‌مقیاس انتهای کوچه و بدون استفاده‌ای که یک ضلع آن با انتهای این کوچه مماس است، می‌توانست در خدمت رفاه اهالی باشد و گوشه‌ای از فقر سرانه‌های آن را جبران کند.

کوچه بهمن  ۴/۱۹ میان‌بر کوچه‌های بهمن

ابوالفضل کهنسال متولد ۱۳۸۷ است. او در رشته کشتی، عنوان‌های متعددی مثل رتبه دوم استانی را کسب کرده است. آخرین افتخار او به مسابقات ۲۰ مرداد امسال برمی‌گردد که بین باشگاه‌های مشهد، مقام دوم را به دست آورد.



* این گزارش یکشنبه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۸۳ شهرآرامحله منطقه ۳ و ۴ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44