کد خبر: ۷۴۱۴
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

کوچه شهید نوذری ۳ در احاطه مجتمع‌ها

خیابان شهید نوذری ۳، معبری پرجمعیت در دل محله امیریه است و همه واحد‌های مسکونی آن در مجتمع‌ها واقع شده‌اند که ساختشان از هجده سال قبل آغاز شده است.

خیابان شهید نوذری ۳، معبری پرجمعیت در دل محله امیریه است و به‌نام شهید علی‌اکبر علیجانی نام‌گذاری شده است. این خیابان در احاطه مجتمع‌های مسکونی است و همه واحد‌های مسکونی آن در مجتمع‌ها واقع شده‌اند. ساخت این مجتمع‌ها از هجده سال قبل آغاز شده است و اکنون یازده مجموعه مسکونی تکمیل شده‌اند و همچنان ساخت آن‌ها ادامه دارد. باران، فرهنگیان، زمرد، آیین و... ازجمله مجتمع‌های این معبر هستند.

معبری در احاطه مجتمع‌ها

کار ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی امیرالمؤمنین (ع) از سال ۱۳۸۶ در این خیابان آغاز شد و بالاخره امسال با پای‌کارآمدن خیران و اهالی محله، تکمیل شد.

معبری در احاطه مجتمع‌ها

مجتمع مسکونی باران با دوازده بلوک چهارطبقه از قدیمی‌ترین مجتمع‌های خیابان شهید علیجانی است. این مجموعه بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی را در خود جای داده است.

معبری در احاطه مجتمع‌ها

تراکم جمعیت در این محدوده سبب شده است چندین مدرسه و مهدکودک فعال شوند. با وجود این، فضا‌های موجود پاسخگوی نیاز خانواده‌های ساکن نیستند.

معبری در احاطه مجتمع‌ها

بوستان اقاقیا قدیمی‌ترین فضای سبز محله امیریه است که حدود چهارده سال قبل در این خیابان ساخته شده است. مرکز مدیریت بحران منطقه ۱۲ در وسط این بوستان واقع شده است.

ارسال نظر