کد خبر: ۱۰۱۱۱
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

بازار داغ لوازم تحریر در بازار ملل

در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، بازار بزرگ ملل برای رفاه حال خانواده‌ها، فضایی را به بازارچه لوازم‌التحریر و لوازم مدرسه اختصاص داده است تا خریداران این اقلام را با قیمت مناسب، مستقیم از بنکداران بخرند.

دوباره به ماه مهر نزدیک می‌شویم. در این ایام پدر‌ها و مادر‌ها از این مغازه به آن مغازه می‌روند تا وسایلی باکیفیت و با قیمت مناسب برای تحصیل فرزندانشان تهیه کنند. اقلامی مانند کیف و کفش، دفتر و کتاب، روپوش و لباس فرم که برای هرکدامشان باید کلی در بازار‌ها بچرخند و زمان صرف کنند.

بازار بزرگ ملل در محله شهیدآوینی به همین مناسبت و برای رفاه حال خانواده‌ها، فضایی را به بازارچه لوازم‌التحریر و لوازم مدرسه اختصاص داده است تا خریداران این اقلام را با قیمت مناسب، مستقیم از بنکداران بخرند.


قیمت‌های منصفانه و کیفیت خوب

زهرا قدسی همراه پنج‌فرزند دانش‌آموزش به این بازارچه آمده و پشت سر آنها قدم می‌زند. او که خبر برپایی این بازارچه را از همسایه‌ها شنیده است، می‌گوید: کیف، کفش و لوازم تحریر بچه‌ها اگر حتی خوب از آنها نگهداری کنند، تنها برای یک سال است و شهریور هر سال دوباره باید آنها را بخریم. خدا را شکر اینجا قیمت‌ها و کیفیت‌ها خوب است. باید ببینیم کدام‌یک نظر بچه‌ها را جلب می‌کند.

جواد هویدا و همسرش هم در فضای مجازی تبلیغ این بازارچه را دیده و برای تهیه کفش به بازارچه آمده‌اند. دخترشان به کلاس ششم می‌رود و مشغول پوشیدن و امتحان کردن یک کفش است.

هویدا درباره این نمایشگاه می‌گوید: با درآمد‌های حداقلی این روزها، تهیه هر‌کدام از این اجناس برای پدر‌ها و مادر‌ها مشکل است. ما به‌دنبال جایی بودیم که محصولات باکیفیت و قیمت مناسب داشته باشد و خوشبختانه قیمت‌های اینجا خوب است.

 

اجناس جلو چشم مشتری

علی محبی، اما یکی از فروشندگان است که در قسمتی از فضای بازارچه محصولاتش را به‌ردیف چیده است. او کفش‌های دخترانه و پسرانه می‌فروشد که با قیمت‌های بیرون اختلاف زیادی دارد.

ما به‌دنبال جایی بودیم که محصولات باکیفیت و قیمت مناسب داشته باشد و خوشبختانه قیمت‌های اینجا خوب است

او از عرضه محصولاتش در اینجا راضی است و می‌گوید: اینجا ما همه کفش‌ها را به‌ردیف کنار هم چیده‌ایم و در ویترین مغازه نیست. همین مسئله باعث می‌شود اکثر والدین حس کنند بساط شده و ارزان‌تر است، مانند خرید از جمعه‌بازار‌ها و شب‌بازارها.

 

به قیمت تعاونی

راضیه احمدی‌فرد فروشنده لوازم تحریر است. بخش او شلوغ‌ترین غرفه این بازارچه به نظر می‌رسد. اجناس متنوعی هم دارد که شامل مداد، دفتر و دیگر لوازم نوشتن و نقاشی است. او در بولوار مصلی کلی‌فروشی دارد و بیشتر اجناسش را به قیمت تعاونی می‌فروشد.

راضیه می‌گوید: قیمت اجناس ما اغلب از ارزان‌ترین فروشگاه‌ها هم مناسب‌تر است؛ چون دستمان باز است و اینجا اجاره نمی‌دهیم.


بازارچه‌ای برای کلی‌فروشان

علی کریمی، مدیر بهره‌برداری بازار ملل، درباره افتتاح این بازارچه می‌گوید: ما این نمایشگاه را به نیت کمک به خانواده دانش‌آموزان حاشیه شهر دایر کردیم. از کلی‌فروش‌های کیف، کفش و لوازم‌التحریر دعوت کردیم که در این مکان جمع شوند و اجناسی با قیمت منصفانه و کیفیت مناسب ارائه کنند. هیچ‌گونه اجاره یا هزینه‌ای از فروشندگان دریافت نمی‌کنیم تا بتوانند قیمت‌های خود را کاهش دهند.

او اضافه می‌کند: ما در بازار چندین‌غرفه تهیه لباس فرم مدارس هم داریم و دانش‌آموزان هرچه را که نیاز داشته باشند، می‌توانند یک‌جا و با قیمت مناسب از این بازارچه تهیه کنند. این بازارچه تا پایان شهریور دایر است و شهروندان عزیز می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به آن مراجعه کرده و اقلام موردنیاز خود را تهیه کنند.

* این گزارش دوشنبه ۵ شهریورماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۹۰ شهرآرامحله منطقه ۵ و ۶ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44