کد خبر: ۹۶۳۶
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

خیابان محتشمی؛ معبر آشنا برای بیماران

خیابان محتشمی در محله احمدآباد از معابر پرتردد است که وجود مطب پزشکان در آن ترافیک بسیاری ایجاد کرده است. ازطرفی، این خیابان، نقطه اتصال خیابان عارف یک به کوهسنگی است، تردد بسیار در آن صورت می‌گیرد.

خیابان محتشمی در محله احمدآباد از معابر پرتردد است که وجود مطب پزشکان در آن ترافیک بسیاری ایجاد کرده است. ازطرفی، چون این خیابان، نقطه اتصال خیابان عارف یک به کوهسنگی است، تردد بسیار در آن صورت می‌گیرد. محتشمی در نقشه سال‌۱۳۴۸ مشهد هم دیده می‌شود که نشان از قدیمی‌بودن آن دارد. 

معبر آشنا برای بیماران

بیمارستان امید پیش از انقلاب اسلامی، به‌شکل درمانگاه توسط مرحوم خیامی و دیگر خیران، شروع به کار کرد. این بیمارستان سال‌۶۸ به دانشگاه علوم پزشکی مشهد واگذار شد و یکی از مراکز آموزشی درمانی در‌زمینه سرطان است.

معبر آشنا برای بیماران

بوستان محلی محتشمی با مساحت ۸۸۴ مترمربع درکنار بیمارستان‌های مهر و امید تأسیس شده است. هرچند این پارک کوچک فضای چندانی ندارد، مکانی مناسب برای استراحت همراهان بیماران است.

معبر آشنا برای بیماران

بیمارستان مهر به‌همت زنده‌یاد دکترغلامرضا امیرشیبانی، روان‌شاد دکترحشمت‌ا... حبیبی و پروفسور هادی رضوانی و مدیران و پزشکان متخصص با هدف رفع نیاز‌های بهداشتی درمانی و ارائه خدمت به زائران و مجاوران در زمینی به عرصه ۴ هزارو ۵۰۰ مترمربع و زیربنایی به مساحت ۹ هزارو ۹۰۰ مترمربع در پنج‌طبقه در نیمه دوم سال‌۱۳۶۳ به بهره‌برداری رسید.

معبر آشنا برای بیماران

خیابان محتشمی نیز مانند بسیاری از خیابان‌های محله احمدآباد، به‌خاطر مطب پزشکان اغلب ساعات روز با ترافیک روبه‌روست و تردد در این معبر به‌سختی صورت می‌گیرد.

* این گزارش شنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۶۲ شهرآرامحله منطقه ۱ و ۲ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44