کد خبر: ۴۹۸۸
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کوچه پشت هنرستان کشاورزی محله امیریه

خیابان شهید ثنایی، یکی از معابر فرعی محله امیریه، واقع در بولوار عصمتیه است که از کوچه عصمتیه‌۳ آغاز می‌شود و تا تقاطع بولوار سجادیه ادامه دارد؛ دیوار هنرستان کشاورزی شهید یوسفی در این معبر کشیده شده است.

خیابان شهید ثنایی، یکی از معابر فرعی محله امیریه، واقع در بولوار عصمتیه است که از کوچه عصمتیه‌۳ آغاز می‌شود و تا تقاطع بولوار سجادیه ادامه دارد؛ دیوار هنرستان کشاورزی شهید یوسفی در این معبر کشیده شده است، اما در اصلی آن در این خیابان نیست. وجود مدرسه، بوستان و مجتمع فرهنگیان، اینجا را به یکی از خیابان‌های پرتردد بولوار عصمتیه تبدیل کرده است.

ساکنان این خیابان نیز مانند اهالی بسیاری دیگر از خیابان‌های منطقه ۱۲ از وجود زمین‌های بایر و رها در این محدوده و گرد‌و‌خاک، تخلیه نخاله و حشرات شکایت دارند.

 

خیابان پشت هنرستان در محله امیریه

ساخت مدرسه خیرساز مرحومه عذرا پور‌شهریاری، تنها مدرسه این محدوده، سال‌۱۴۰۰ به پایان رسید و درآن، دانش‌آموزان در دو نوبت و در مقطع دبستان مشغول تحصیل هستند.

 

خیابان پشت هنرستان در محله امیریه

محمدرضا قوسی، سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی و عضو اتحادیه صنف نانوایان است. او بعد از بازنشستگی با راه‌اندازی نانوایی در این معبر فعالیت دارد و هر روز بخشی از نان تولیدی‌اش را به مجتمع شهید‌فیاض‌بخش ارسال می‌کند.

 

خیابان پشت هنرستان در محله امیریه

مسجد حضرت فاطمه‌زهرا (س) با کمک‌های مردمی در زمینی به مساحت ۱۲۵۰‌متر در دو طبقه و روی پیلوت ساخته شده است. این مسجد علاوه‌بر شبستان دارای پایگاه بسیج خواهران و برادران، باشگاه ورزشی و آشپزخانه است.

ارسال نظر