کد خبر: ۴۶۰۲
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

خیابان آموزش در محله دانشجو

خیابان شهیدابراهیم فخرایی ۱۰/۱ از معابر فرعی محله دانشجوست. این خیابان بخشی از انتهای بولوار فرهنگ را در خود جای داده است و بولوار شهیدفخرایی را به بولوار شهید قانع متصل می‌کند.

خیابان شهیدابراهیم فخرایی ۱۰/۱، از معابر فرعی محله دانشجوست. این خیابان بخشی از انتهای بولوار فرهنگ را در خود جای داده است و بولوار شهیدفخرایی را به بولوار شهید قانع متصل می‌کند. مراکز آموزشی خصوصی در این خیابان فعالیت پررنگی دارند که این فعالیت‌ها، موفقیت دانش‌آموزان، هنرجو‌ها و ورزشکاران آن‌ها را نیز به همراه داشته است. همین موضوع باعث شده است در این معبر با بنر‌ها و پیام‌های تبریک پرشماری روبه‌رو شویم.

خیابان آموزش در محله دانشجو

مسجد و حسینیه چهارده‌معصوم (ع) سال ۱۳۶۱ در حاشیه این معبر ساخته شده است. این مسجد به‌واسطه فعالیت‌های پر‌شمار دینی، جزو مراکز مذهبی فعال منطقه است.

خیابان آموزش در محله دانشجو

دبیرستان دخترانه فرهنگیان که سال ۱۳۶۵ ساخته شده است، قدیمی‌ترین مدرسه محله دانشجو به شمار می‌آید. این مدرسه دولتی اولین دبیرستان ساخته‌شده در منطقه نیز هست.

 

خیابان آموزش در محله دانشجو

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رضوان علوی، فعالیت خود را از 10سال قبل در این کوچه آغاز کرده است. در این مرکز قرآنی، کودکان و نوجوانان آموزش‌های قرآنی را فرا‌‌می‌گیرند.

 

خیابان آموزش در محله دانشجو

وجود دو دبیرستان، دو مهدکودک و دو باشگاه ورزشی خصوصی در این معبر سبب شده است در طول روز، تردد شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان در این معبر زیاد باشد.

ارسال نظر