کد خبر: ۲۹۷۲
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

اجتماع فرهنگ، هنر و ورزش در یک خیابان

خیابان مقداد 25 با این که معبر بزرگ و وسیعی نیست اما کانون فرهنگی کوچکی به حساب می آید که محل تردد بسیاری از دانش آموزان و علاقمندان به هنر است. علاوه بر وجود چند مدرسه و مجموعه آموزشی، کانون فرهنگی تربیتی ادب و هنر و سالن سینما تئاتر مهندس مشکی نیز که هیچ وقت خالی از هنرجو و هنر آموز نیست این محدوده را شلوغ و پر تردد کرده است. خانواده ها و ساکنان این معبر شانس نزدیکی به غالب کانونهای هنری را دارند. علاوه بر این که سالن ورزشی قدس نیز مجاور و همسایه با این خیابان  است.به عبارتی می شود گفت پاتوق های فرهنگی و ورزشی در کنار هم قرار گرفته اند و چیزی برای ساکنان کم نگذاشته‌اند.

خیابان مقداد 25 با این که معبر بزرگ و وسیعی نیست اما کانون فرهنگی کوچکی به حساب می آید که محل تردد بسیاری از دانش آموزان و علاقمندان به هنر است. علاوه بر وجود چند مدرسه و مجموعه آموزشی، کانون فرهنگی تربیتی ادب و هنر و سالن سینما تئاتر مهندس مشکی نیز که هیچ وقت خالی از هنرجو و هنر آموز نیست این محدوده را شلوغ و پر تردد کرده است. خانواده‌ها و ساکنان این معبر شانس نزدیکی به غالب کانون‌های هنری را دارند. علاوه بر این که سالن ورزشی قدس نیز مجاور و همسایه با این خیابان  است. به عبارتی می شود گفت پاتوق‌های فرهنگی و ورزشی در کنار هم قرار گرفته اند و چیزی برای ساکنان کم نگذاشته‌اند.

 

دبیرستان دولتی  بزرگسالان امام صادق ویژه  دانش آموزان پسر بالای 17 سال است که به هر علتی  شرایط تحصیل برایشان فراهم نبوده است .

 

مجتمع مشاوره و خدمات روان شناختی شهید مطهری ،مجموعه ای آموزشی ،پژوهشی و درمانی است که کارشناسان  آن در زمینه های تحصیلی ،شغلی،کودک و نوجوان و مسائل خانوادگی مشاوره می‌دهند.

 

کانون فرهنگی  فرهنگی و و تربیتی شهید مدرس ویژه دختران است و علاوه بر کلاس های مختلف خیاطی و گل سازی، موسیقی ،سفال گری و هنرهای دیگر را هم آموزش می دهد. 

 

 عباس محمدی یکی از ساکنان قدیمی محله است . سکونت او و خانواده اش به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر می گردد .حاج عباس تا این اندازه به خاطر دارد که  این زمین‌ها 4 مالک اصلی داشتند که از آن ها فقط نام حاج آقای خراسانی و حاج حکیم به خاطرش مانده است.
ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44