کد خبر: ۹۱۸۷
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰

دانشجو؛ گاهی شلوغ، گاهی آرام

دانشجوی ۲۷ معبری فرعی است که در ساعت‌های مختلف روز وضعی متفاوت را تجربه می‌کند؛ صبح و ظهر به دلیل وجود مدارس شلوغ است و میان روز و شب‌ها لحظات آرامی را سپری می‌کند.

ابتدای خیابان را با شلوغی کله‌پاچه‌ای معروف محله می‌شناسند و انتهای آن را با دوراهی‌ای که کوچه را دو قسمت می‌کند. دانشجوی ۲۷ معبری فرعی است که در ساعت‌های مختلف روز وضعی متفاوت را تجربه می‌کند؛ صبح و ظهر به دلیل وجود مدارس شلوغ است و میان روز و شب‌ها لحظات آرامی را سپری می‌کند. فعالیت چند خیریه در این معبر وجهه متمایزی به این معبر و اهالی آن داده است که گره‌گشای مشکلات دیگران هستند.


گاهی شلوغ، گاهی آرام

زمین ذخیره نهال شهرداری منطقه ۱۱ در انتهای این خیابان واقع شده است. این فضای سبز حدود هشتاد نهال دارد که در زمان ایجاد فضا‌های سبز جدید، نهال از این مکان منتقل می‌شود.

گاهی شلوغ، گاهی آرام

مدارس غیرانتفاعی در خیابان دانشجوی ۲۷ به چشم می‌آیند؛ دو مدرسه‌ای که در مجموع حدود دویست دانش‌آموز دارند و البته تا حدودی صبح و ظهر معبر را شلوغ می‌کنند.

گاهی شلوغ، گاهی آرام

محمدجعفر پاکروان، ساکن این معبر، نقاش سی‌ونه‌ساله منطقه ماست که بیشتر به خلق تصاویر اساطیری مایل است و دیوار‌های زیادی در منطقه ما، هنر او را به خود دیده‌اند.

گاهی شلوغ، گاهی آرام

خیریه حضرت‌رقیه (س) از سال ۱۳۸۶ در این خیابان و در منزلی مسکونی به‌همت اهالی تشکیل شده است؛ خیریه‌ای که اعضای آن در بیشتر مواقع درگیر تهیه جهیزیه و خوش‌حال‌کردن زوج‌های جوان هستند.

* این گزارش پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۴۹ شهرآرامحله منطقه ۱۱ و ۱۲ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44