کد خبر: ۶۵۶۶
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

خیابان میعاد، معبر پرامکانات محله رسالت

خیابان میعاد معبری پررفت‌و‌آمد در محله رسالت است. در سرتاسر این خیابان، انواع کاربری‌های تجاری فعالیت می‌کنند، از سوپرمارکت و میوه‌فروشی و قصابی تا پرده‌فروشی و شیشه‌بری و ابزارآلات.

خیابان میعاد معبری پررفت‌و‌آمد در محله رسالت است. در سرتاسر این خیابان، انواع کاربری‌های تجاری فعالیت می‌کنند، از سوپرمارکت و میوه‌فروشی و قصابی تا پرده‌فروشی و شیشه‌بری و ابزارآلات و.... البته کاربری‌های تجاری تنها شاخصه این معبر نیست.

در خیابان میعاد که از سمت دیگر به خیابان نیکی و آزاده می‌رسد، کاربری فضای سبز و مذهبی و فرهنگی و آموزشی هم درنظر گرفته شده است. این ویژگی باعث شده است این محدوده از سایر معابر محله متمایز باشد و مرکز محله‌ای امن برای رفت‌و‌آمد اهالی به‌ویژه خانواده‌ها ایجاد شود.

معبر پرامکانات محله رسالت

مسجد علی بن‌موسی‌الرضا (ع) در خیابان میعاد نزدیک به چهاردهه قدمت دارد و از قدیمی‌ترین مساجد قاسم‌آباد به شمار می‌آید.
در این مسجد، پایگاه بسیج خواهران و برادران، شورای حل اختلاف و خیریه قرار دارد و مأمنی برای نمازگزاران محله رسالت است.

معبر پرامکانات محله رسالت

غلامرضا دباغیان، از کاسب‌های قدیمی و خوش‌نام محله، ۷۲‌سال سن دارد. آقا غلامرضا از سال‌۱۳۶۵ در این خیابان سکونت دارد و خودش می‌گوید شصت‌سال می‌شود که پیشه‌اش، آرایشگری است.

معبر پرامکانات محله رسالت

بوستان نیکی در انتهای خیابان میعاد قرار دارد؛ بوستانی محلی که هم پارک بازی کودکان دارد، هم تجهیزات ورزشی و هم نشیمن مناسب برای اهالی.
آن‌هایی که از این پارک استفاده می‌کنند، از نبود سرویس بهداشتی و آبخوری و نگهبان گلایه دارند.

معبر پرامکانات محله رسالت

آنچه در این معبر خودنمایی می‌کند، وجود انواع مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در اصناف مختلف است. خیابان میعاد، یک بازار‌محله پر‌و‌پیمان در محدوده قاسم‌آباد دارد.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44