کد خبر: ۶۱۸۷
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

معبری برای دسترسی مناسب به حجاب

خیابان حجاب‌۷۶ دسترسی بسیار مناسبی دارد؛ زیرا از یک سمت به حسابی‌شمالی ۳۶.۵ واز سمت دیگر به امامیه‌۶۹ می‌رسد.

خیابان حجاب‌۷۶ در محله حجاب قرار دارد. این معبر دسترسی بسیار مناسبی دارد؛ زیرا از یک سمت به حسابی‌شمالی ۳۶.۵ واز سمت دیگر به امامیه‌۶۹ می‌رسد. هرچند خیابان امامیه ۶۹ مسدود است و تنها برای رفت‌و‌آمد عابران پیاده استفاده می‌شود. در این خیابان، انواع کاربری فرهنگی، ورزشی، مذهبی، آموزشی و فضای سبز وجود دارد.

هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای دخترانه حضرت‌زهرا (س)، هنرستان پسرانه حاج‌غلامرضا باقرزاده و دبستان دوره اول و دوم هیئت‌امنایی شهدای فرهنگی در این خیابان قرار دارد و باعث شده است کاربری آموزشی در این معبر، کاربری غالب باشد.

معبری با دسترسی مناسب

مسجد و حسینیه امامین عسکریین (ع) نوساز است. فضای کوچک، اما باصفایی دارد و هرهفته برنامه دعای ندبه و کمیل و زیارت امام‌رضا (ع) در آن برقرار است.

معبری با دسترسی مناسب

کانون فرهنگی تربیتی سراج مرکز فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی، جهادی و مذهبی است و شامل برگزاری انواع کلاس‌های ورزشی و درسی و قرآنی، برپایی اردو‌های جهادی، اطعام فقرا و تشکیل گروه سرود و نمایش برای کودکان می‌شود.

معبری با دسترسی مناسب

مجتمع مسکونی صبا بیست‌سال قدمت دارد؛ اینجا از واحد‌های هشتاد‌متری تا ۱۱۰ متری موجود است و دویست‌خانوار در آن زندگی می‌کنند.

معبری با دسترسی مناسب

زمین ورزشی روباز ابتدای خیابان حجاب‌۷۶ در جوار هنرستان ورزشی حضرت‌زهرا (س) بنا شده است و برای انواع ورزش‌های گروهی کاربرد دارد.

کلمات کلیدی
ارسال نظر