کد خبر: ۹۸
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

پارک مینیاتوری در انتظار ماکت‌های بیشتر

طرح ساخت پارک مینیاتوری مشهد، برنامه‌ریزی مرحله به مرحله برای افزودن ماکت‌های جدید به نمادهای فرهنگی بوستان پس از افتتاح بود که هنوز محقق نشده است

پارک مینیاتوری مشهد به عنوان یک بوستان موضوعی در بولوار سجادیه و در منطقه12 شهرداری مشهد ساخته شده است. در حال حاضر بیش از 10ماکت از نمادهای فرهنگی و تاریخی نقاط مختلف کشور به‌صورت مینیاتوری در این بوستان نصب شده است و در طرح اولیه این پارک برای ساخت 63نقطه فرهنگی و تاریخی از کشور پیش‌بینی شده است. دریاچه، مسیر رودخانه، زمین‌ بازی‌های محلی، فضای سبز و... از دیگر امکانات بوستان مینیاتوری مشهد است.

صفاری یکی از شهروندان منطقه می‌گوید: طرح ساخت پارک مینیاتوری مشهد، برنامه‌ریزی مرحله به مرحله برای افزودن ماکت‌های جدید به نمادهای فرهنگی بوستان پس از افتتاح بود که متأسفانه تاکنون محقق نشده است.

در روز افتتاح این پروژه از 9ماکت رونمایی شد و قرار بود در ادامه و در کوتاه‌مدت تا پنج نماد دیگر و در بلندمدت تا 63ماکت نصب شود که متأسفانه فقط دو المان فرهنگی و تاریخی مینیاتوری اضافه شد. از طرفی دیگر با وجود هزینه‌های زیاد برای ساخت این بوستان در ایام مختلف سال استقبال شهروندان از این بوستان چندان جالب نیست که نشان می‌دهد تبلیغات خوبی برای معرفی این ظرفیت شهری نشده است.

کلمات کلیدی
ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44