کد خبر: ۹۷۲۴
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰

سوگواری خاص هیئت علوی در رضاشهر

هیئت کودکان و نوجوانان علوی با مشارکت اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۹ از ابتدای محرم به مدت یازده‌شب در بوستان فردوس میزبان کودکان محله رضاشهر است.

هیئت کودکان و نوجوانان علوی یکی از بخش‌های مجمع احیای غدیر است. این مجمع در نمازخانه بوستان فردوس واقع در خیابان رضوی ۱۹ فعال است و هرچهارشنبه برای کودکان شش تا دوازده‌ساله برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند، مانند پرده‌خوانی، اجرای انیمیشن‌های قرآنی و زندگی ائمه (ع) و چندین برنامه جذاب دیگر. هیئت کودکان و نوجوانان علوی با مشارکت اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۹ از ابتدای محرم به مدت یازده‌شب در بوستان فردوس میزبان کودکان محله رضاشهر است.

 

سوگواری خاص هیئت علوی در رضاشهر

یکی از کار‌های ویژه مجمع احیای غدیر، تولید محصولات فرهنگی ویژه کودک و نوجوان است که بخشی از هزینه‌های این هیئت مردمی را تأمین می‌کند.
علی و محمد عباسی، دو برادر دوقلو و سیدمحمدعلی صانعی، مسئول فروش غرفه محصولات فرهنگی هستند.


سوگواری خاص هیئت علوی در رضاشهر

مرتضی عظیمی، مسئول مجمع احیای غدیر، می‌گوید: ما در تعامل با خانواده‌ها طرح‌های ویژه‌ای داریم.
یکی از این طرح‌ها برگزاری مدرسه والدین است؛ مدرسه‌ای کتاب‌محور با موضوعات تربیتی که با استقبال خوب خانواده‌ها روبه‌رو شده است.


سوگواری خاص هیئت علوی در رضاشهر

مجری هر‌شب از بچه‌ها می‌خواهد درباره اسلاید‌های پرده‌خوانی نقاشی بکشند و شب بعد، نقاشی‌هایشان را با خودشان بیاورند.
عظیمی می‌گوید: از بچه‌ها با نقاشی‌ها عکس می‌گیریم. بعد از دهه اول محرم، همه عکس‌ها تبدیل به کلیپ می‌شود و برایشان پخش می‌کنیم.

 

سوگواری خاص هیئت علوی در رضاشهر

دو عروسک در اجرای پرده‌خوانی حضور دارند که ضمن تنوع‌بخشیدن به اجرای برنامه، در تعامل با مجری سؤالاتی را که در ذهن بچه‌ها نقش می‌بندد، می‌پرسند. سؤالات از قبل ازسوی کارشناسان کودک مشخص می‌شود.


* این گزارش چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۷۸ شهرآرامحله منطقه ۹ و ۱۰ چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44