کد خبر: ۱۰۴۸۵
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

خیابان‌های بورس بازار مشهد را بشناسید

در مطلب زیر تلاش کردیم فهرستی از خیابان‌های مشهد که بورس خرید گل، مبلمان، سیسمونی، مانتو، لباس، کیف و کفش، پرده، موبایل، لوازم هنری و صنایع دستی هستند را به شما معرفی کنیم.

 مشهد امروز یک شهر بزرگ پر بازار است که در بسیاری از کوچه و خیابان‌های آن می‌توانید دست کم یک مغازه ببینید. در این خوان بزرگ خیابان‌های بورس مشهد بی‌شک پیدا کردن کالای مورد نظر با قیمت مناسب، نیازمند یک نقشه راهنما است. در کنار مجتمع‌های تجاری چندین طبقه که در سال‌های اخیر در مشهد ساخته شده، از گذشته نیز برخی از راسته خیابان‌های مشهد بورس خرید بوده است که با توجه به فضای رقابتی موجود در این خیابان‌ها و امکان مقایسه قیمت‌ها گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند.

در مطلب زیر تلاش کردیم فهرستی از خیابان‌های مشهد که بورس خرید گل، مبلمان، سیسمونی، مانتو، لباس، کیف و کفش، پرده، موبایل، لوازم هنری و صنایع دستی هستند را به شما معرفی کنیم. این گزارش یک نقشه جامع و کامل از مکان‌های خرید مشهدالرضا(ع) است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید متناسب با خرید مورد نظرتان یک راست به سراغ بازار هدف بروید. تنوع بسیار زیاد در کنار قیمت‌های مناسب‌تر دو عامل مهم استقبال مشتریان از این بازار‌ها شده است.

 

بورس بازارهای مشهد

 

بورس تلفن همراه و کامپیوتر مشهد

مجتمع تک
مجتمع تابان
خیابان احمدآباد
خیابان صاحب الزمان (عج)

اگر شما هم جزو آن دسته هستید که تصمیم دارید این روز‌ها برای تعویض یا خرید گوشی و لپ تاپ اقدام کنید پیشنهاد ما برای شما مجتمع‌های تجاری حوزه کامپیوتر است. مجتمع تک (بولوار دستغیب، نرسیده به بولوار خیام) و مجتمع تجاری کامپیوتر تابان (بولوار شهید صادقی (سازمان آب) بین شهید صادقی ۱۷ و ۱۹) و همچنین مجتمع‌های متنوع بولوار احمد آباد از جمله بازار‌های مطرح مشهد در زمینه بازار موبایل و تلفن همراه است، انتهای خیابان تازه تأسیس صاحب الزمان (عج) نیز به فروش گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن اختصاص یافته است.

 

بورس بازارهای مشهد


بورس کیف و کفش مشهد

خیابان دانشگاه
برج آلتون
خیابان حر عاملی (مطهری شمالی) (بیشتر کلی فروشی کیف و کفش)
خیابان وحید (بازار کیف و چمدان)

با این انتخاب‌هایی که پیش رویتان هست، بعید به نظر می‌رسد دست خالی از خرید برگردید. خیابان حر عاملی (مطهری شمالی) یکی از معروف‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید کیف و کفش است که البته تنها دو چهارراه اول آن خرده فروشی دارد و مابقی کلی فروشی است. اگر به دنبال چمدان‌های مسافرتی هستید خیابان وحید یکی از خیابان‌های بورس فروش کیف و چمدان است که قیمت‌ها و تنوع مناسب تری نسبت به سایر بازار‌های مشهد دارد.

خیابان دانشگاه نیز می‌تواند انتخاب معقولی برای خرید کیف و کفش باشد، چون به لحاظ قیمت و تنوع مدل می‌تواند نظرتان را جلب کند. اگر قصد خرید کیف و کفش چرم را دارید، بد نیست لابه لای گشت و گذارتان سری هم به برج آلتون بزنید.

البته که در راسته خیابان‌های احمدآباد، راهنمایی، سجاد، آزادشهر و مفتح هم کیف و کفش‌های زیادی جا خوش کرده اند، اما این بازار‌ها صرفا مخصوص خرید کیف و کفش نیستند و تنوع محصول دارند. کیف و کفش‌های ۳ بازار اول یعنی احمدآباد، راهنمایی و سجاد به مراتب خاص‌تر و البته گران‌تر است و قیمت محصولات در دوبازار بعدی یعنی آزادشهر و مفتح معقول‌تر به نظر می‌رسد.

بورس بازارهای مشهد


بورس مانتوی مشهد

خیابان ایثار (طلاب)
خیابان راهنمایی
خیابان آزادشهر
خیابان جنت

این روز‌ها بسیاری از بازار‌ها و مجتمع‌های شهر به فروش انواع مانتو می‌پردازند و حتی برخی از مجتمع‌ها همچون بازار فردوسی، یک طبقه خود را دربست به فروش مانتو اختصاص داده اند، اما هنوز خیابان‌های ایثار در کوی طلاب، راهنمایی، آزادشهر و جنت بیشترین حرف را برای فروش مانتو در شهر می‌زنند. 

تنوع در قیمت، جنس و مدل این بازار‌ها بیشترین گزینه برای خرید مانتو را در اختیار شما می‌گذارد. با این حال، اگر دنبال این هستید که تا حد امکان قیمت کمتری را برای مانتو بپردازید و در کنار آن خرید‌های تکمیلی مثل شلوار و روسری را هم انجام بدهید پیشنهاد ما به شما راسته مانتوفروشان خیابان ایثار است. خیابان راهنمایی هم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر مراجعه‌ترین بازار‌های مشهد احتمالا انتخاب‌های جوان پسندانه تری را می‌تواند در اختیارتان قرار بدهد. بازار آزادشهر با قیمت‌های متوسطش، حد وسط ایثار و راهنمایی است. خیابان جنت نیز یکی از راسته بازارهای قدیمی مشهد است که اگر دنبال مانتو اداری و مجلسی می‌گردید می‌توانید به سراغ آن بروید. 

 

بورس بازارهای مشهد


بورس مبلمان مشهد

خیابان کلاهدوز
طرقبه و شاندیز
مجتمع وصال
مجتمع ویلاژتوریست

اگر به قصد خرید مبلمان قدم به جاده طرقبه و شاندیز نگذاشته باشید، حتما مغازه‌هایی را که بساط مبلمانشان از کنار جاده هم نمایان است دیده اید و شاید در ذهن، خانه تان را هم با آن تزئین کرده اید. اما بد نیست بدانید گاه قیمت مبلمان‌های این مسیر سر به آسمان می‌گذارد، البته که هرچه به سمت شاندیز و ویرانی پیش بروید قیمت‌ها نیز معقول‌تر می‌شود.

بازار مبل خیابان کلاهدوز به مراتب انتخاب‌هایی با قیمت مناسب‌تر پیش رویتان می‌گذارد. بازار مبل در برخی از مجتمع‌های تجاری همچون وصال (منطقه گردشگری سپاد) و ویلاژتوریست (ابتدای جاده طرقبه) نیز با نمونه‌های مختلفی از انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، مدرن، سنتی، تخت خواب، میز ناهارخوری و ... ارزش دیدن دارد.

 

بورس بازارهای مشهد

 

بورس صنایع دستی مشهد

بازار هنر برج مهر کوهسنگی
زیست خاور
بازارچه فرهنگ و هنر

این روز‌ها تمایل برای یک چیدمان سنتی در منزل یا استفاده از اِلمان‌ها و پوشش‌هایی که نماد سنتی و هنری دارد، شدت بیشتری پیدا کرده است. اگر دوست دارید در گشت و گذار‌های این روزها، سری به بازار‌هایی با این حال و هوا بزنید پیشنهاد ما برای شما بازار هنر در مجتمع تجاری مهر کوهسنگی است.

در بازار هنر کوهسنگی که با هدف احیای هنر‌های بومی و سنتی خراسان آغاز به کار کرده است، می‌توانید آثار مختلف هنری از قبیل سنگ تراشی، فیروزه تراشی، معرق، منبت، نگارگری، خراطی، ارغوان بافی، گلیم بافی، هنر‌های تجسمی و ... را ببینید و بخرید.

علاوه بر این دو، بازارچه فرهنگ و هنر خیابان سجاد قبل از چهارراه بزرگمهر یکی دیگر از مکان‌هایی است که می‌توانید در آن صنایع دستی، لوازم منزل و همچنین البسه‌ای را با طرح‌های سنتی و ایرانی پیدا کنید. ناگفته نماند که طبقه منفی ۲ مجتمع تجاری زیست خاور هم که یکی از قدیمی‌ترین بازار‌های هنری مشهد است می‌تواند انتخاب‌های جذابی را برای خرید اقلام هنری مثل قاب‌های منبت کاری و تابلو‌های نقاشی در اختیارتان بگذارد.

 

بورس بازارهای مشهد

 

بورس لوازم خانگی مشهد

بازار اطلس
بازار امیر
سرای بلور

اگر این روز‌ها دنبال نونوار کردن اسباب و اثاثیه منزل خود هستید یا به واسطه داشتن تازه عروس یا تازه دامادی در اطراف خود، مشغول تدارک جهاز هستید، بازار اطلس و بازار امیر را فراموش نکنید، بازار‌هایی که هم می‌تواند شما را در خرید وسایل جزئی مثل ظرف و ظروف و هم در خرید لوازم کلی مثل لوازم برقی کمک کنند. اما اگر هدفتان فقط تهیه ظرف و سرویس آشپزخانه است پیشنهاد ما برای شما سرای بلور است که اجناس و طرح‌های متنوعی را در خود جای داده است.

 

بورس بازارهای مشهد

 

بورس پرده مشهد

چهارراه عامل (ابتدای خیابان تعبدی)
خیابان سناباد
خیابان مفتح
خیابان خسروی

ابتدای خیابان تعبدی، جایی است که می‌توانید گالری‌های پرده و انواع و اقسام مدل‌های آن را در یک راسته خیابان از نظر بگذرانید و با قیمتی مناسب خرید کنید.

همچنین دو چهارراه از بازار‌های بزرگ مفتح هم به صورت اختصاصی به فروش پرده با قیمتی مناسب اختصاص دارد. اگر می‌خواهید با دست بازتری دست به انتخاب بزنید، قبل از خرید حتما از گالری‌های خیابان سناباد هم دیدن کنید، البته که معمولا قیمت پرده در این راسته خیابان بیشتر است و انتخاب محدودتر. چهارراه خسروی نیز محل مناسبی برای خرید پرده است.

 

خیابان‌های بورس مشهد را بشناسید

 

بورس خشکبار و شیرینی مشهد

بولوار مصلی
بولوار دستغیب

احتمالا شما هم با ما موافق باشید که مهم‌ترین بازار برای خرید آجیل و خشکبار در مشهد مجتمع مواد غذایی و خشکبار مصلای مشهد است. جایی که خیلی راحت می‌توانید به انواع آجیل شب عید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، اگر در کنار خرید آجیل شب عید، به فکر تهیه شیرینی و شکلات یا لوازم قنادی و تزئینی هستید، قطعا بهترین انتخاب برای شما بولوار دستغیب است.

 

بورس پارچه مشهد

چهارراه خسروی
چهارراه خواجه ربیع

اگر جزو آن دسته از آدم‌ها هستید که به جای خرید لباس‌های حاضری تمایل دارید پارچه بخرید و به دست خود یا خیاط مورد اعتمادتان لباس برازنده تنتان تهیه شود، چهارراه خسروی و چهارراه خواجه ربیع با انواع پارچه‌های مجلسی، رسمی، چادری و... پیش رویتان قرار دارد که در این میان قیمت‌ها در خیابان خواجه ربیع اندکی پایین‌تر است.


خیابان‌های بورس مشهد را بشناسید

 

بورس طلا و جواهر مشهد

خیابان ارگ
خیابان خسروی
خیابان راهنمایی
خیابان آزادشهر
خیابان سی متری طلاب

اگر این لابه لا‌ها قصد خرید و فروش یا تعویض طلا و جواهر را دارید، پیشنهاد ما در وهله اول به شما خیابان ارگ یا به عبارت دقیق‌تر خیابان امام خمینی، نبش بولوار مدرس است. این بازار یکی از اصلی‌ترین بازار‌های تخصصی خرید و فروش طلاست. علاوه بر این، خیابان‌های خسروی، راهنمایی، سی متری طلاب و آزادشهر هم احتمالا گزینه‌هایی را برای انتخاب پیش رویتان خواهند گذاشت.


بورس اسباب‌بازی و لباس بچه مشهد

بولوار شهید کامیاب
میدان عدالت
اگر نیتتان فقط خرید برای فرزندان دلبندتان است، پیشنهاد می‌کنیم سری به خیابان شهید کامیاب و میدان عدالت (پایین خیابان) بزنید در این خیابان‌ها می‌توانید با قیمت مناسب اسباب بازی و سیسمونی تهیه کنید.

 

خیابان‌های بورس مشهد را بشناسید

 

بورس خرید گل‌ مشهد

بازار گل فتح‌آباد
بازار گل ایرانیان

تب خرید گل‌های زینتی گرچه در بهار بالا می‌گیرد در همه روزهای سال مشتریان خاص خود را دارد. بازار گل فتح آباد مشهد برای کسانی که عاشق گل و گیاه هستند، محلی شناخته شده است. بازاری که نه تنها مرکز کامل فروش انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی است، بلکه شما می‌توانید انواع وسایل دکوری، لوازم شادی برای جشن تولد و مراسم عقد، ظروف خام و رنگ شده سفالی را نیز با قیمتی مناسب‌تر از سایر نقاط شهر، خریداری کنید.

این بازار در انتهای بولوار خیام شمالی، خیابان خیام ۴۰، مجتمع تجاری فتح آباد واقع است. همچنین دهکده گل ایرانیان واقع در ابتدای جاده شهرک صنعتی توس به سمت جاده شاندیز نیز با تعداد فراوان مغازه‌های فروش گل و همچنین محل‌های صرف آش و خوراکی‌ها حال و هوای خوبی دارد.




* این گزارش شنبه ۳ اسفندماه ۱۳۹۸ در شماره ۳۰۵۱ روزنامه شهرآرا صفحه گردشگری چاپ شده است.

ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44