هنرمندان با تیتراژ سریال یوسف پیامبر مجذوب قرآن شدم

با تیتراژ سریال یوسف پیامبر مجذوب قرآن شدم

محسن احمدیان‌فر می‌گوید: الان برای به‌دست‌آوردن مقام باید بتوانیم با انواع سبک‌ها بخوانیم؛ پس لازم است که با چند استاد مختلف کار کنیم. من به سبک‌های مختلف می‌خوانم، اما سبک اصلی من روش استاد مصطفی اسماعیل است؛ به این دلیل که عامه‌پسندتر است.

پیشه‌وران بی‌بی! دیدی معلم شدم

بی‌بی! دیدی معلم شدم

نمی‌دانم چه نیرویی می‌تواند معصومه حسن‌پور را در قامت معلم، از محله هاشمیه مشهد به مدت شش‌سال هر‌روز تا مدرسه‌ای دور بکشاند؛ معلمی که روزی قرار بود به کانادا مهاجرت کند. به‌جز سه‌سالی که در مالزی زندگی کرده است، پنج‌سال در یکی از مدارس مصلی‌نژاد مشهد معاون بوده و پیش از آن هم تدریس در زابل و تهران و کرج را تجربه کرده است.

نخبگان امام جماعت نمونه کشور که دانش‌آموخته رشته برق است

امام جماعت نمونه کشور که دانش‌آموخته رشته برق است

حجت‌الاسلام نورمحمد نظری، حافظ کل قرآن، استاد حوزه، امام جماعت نمونه کشور و دانش‌آموخته رشته برق است.

ورزشکاران محمد دانشور بعد از ۴۰ سال ایران را صاحب مدال طلای دوچرخه سواری کرد

محمد دانشور بعد از ۴۰ سال ایران را صاحب مدال طلای دوچرخه سواری کرد

محمد دانشور عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران است، او در بازی‌های آسیایی اینچئون کشورمان را بعد از ۴۰ سال صاحب مدال دراین رشته ورزشی کرد.

راویان ماجرای مهمان شدن در خانه شمالی‌ها

ماجرای مهمان شدن در خانه شمالی‌ها

تا نام محسن غلامی می‌آید، اهالی یاد اسکان رایگان زائر می‌افتند. او کسی است که تلاش می‌کند در روز‌های اوج سفر به مشهد، هیچ زائری بدون جا و مکان نماند. همین قدم‌های خیرش سبب شد روزی که خانواده‌اش در شهر غریب بدون جا بودند، دست یاری به‌سوی آنها دراز شود.

پیشه‌وران پای رنج باربر‌هایی که غم نان دارند

پای رنج باربر‌هایی که غم نان دارند

رمضان بن‌ناری می‌گوید: صبح می‌آییم، می‌نشینیم اینجا تا دم غروب؛ باری بهمان بخورد یا نخورد! الان بعضی مغازه‌دار‌ها چرخ دستی خریده و شاگرد گرفته‌اند تا بار را جابه‌جا کند. برای همین خیلی روز‌ها بیکارم.