مدافعان شهید محمد قربانی؛ از اولین شهدای محله امام‌هادی(ع) بود

شهید محمد قربانی؛ از اولین شهدای محله امام‌هادی(ع) بود

سال‌هاست که تابلوی «شهیدمحمد قربانی» در یکی از خیابان‌های محله امام‌هادی (ع) دیده می‌شود، او از اولین شهدای این محله بوده است.

نیکوکاران سه‌سال خیرخواهی «مثبت زندگی» در مهر مادر

سه‌سال خیرخواهی «مثبت زندگی» در مهر مادر

خدیجه پریوش، مسیری که برای عمل به انگیزه‌های خیرخواهانه‌اش انتخاب کرده، ایجاد مرکز مثبت زندگی خدیجه بوده است. او درباره خدمت به ۴۹۵‌خانوار تحت پوشش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ورزشکاران از سوم‌شدن به‌اندازه مدال طلا خوشحال شدم

از سوم‌شدن به‌اندازه مدال طلا خوشحال شدم

حدیث زارع در سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته وادوکاپ جام دوستی که هفته گذشته با حضور سیزده‌کشور جهان و ۱۵۰۰‌ورزشکار برگزار شد، توانست در رشته کاتا طلای جهان را از آن خود کند.

مدافعان کوموله‌ها حتی به وسایل محمدجواد هم رحم نکردند

کوموله‌ها حتی به وسایل محمدجواد هم رحم نکردند

عصمت‌نوربخش می‌گوید: بعد‌ها فهمیدم که گروهی به سرکردگی زنی از کوموله‌ها به محمدجواد و دوستانش حمله کرده و با تیر‌اندازی آنها را شهید کرده‌اند. آنها حتی به وسایل پسرم هم رحم نکرده بودند.

ورزشکاران گل کردن آرزوهای تیم فوتسال کوتاه‌قامتان مشهد

گل کردن آرزوهای تیم فوتسال کوتاه‌قامتان مشهد

جواد آکار از حدود هشت‌سال پیش که برای اولین‌بار تیم فوتسال کوتاه‌قامتان مشهد شکل گرفت، تاکنون پا‌به‌پای آنها رفته است و بدون دریافت هیچ دستمزدی برایشان مربیگری می‌کند. او حالا دارد ثمره زحماتش را می‌بیند و پنج‌نفر از اعضای تیمش، به تیم ملی فوتسال کوتاه‌قامتان ایران راه یافته‌اند.

هنرمندان آخرین نسل پرده‌نویس‌های مشهد

آخرین نسل پرده‌نویس‌های مشهد

وقتی هنوز خبری از رایانه و فتوشاپ و دیگر نرم‌افزار‌های گرافیکی نبود و اصلا کسی نمی‌دانست که بنر چیست و با آن چه می‌کنند، پرده‌نویس‌ها آقایی می‌کردند. «محمود فدایی» جزو آخرین نسل پرده‌نویس‌هاست؛ کسی که بعد از ۴۷ سال هنوز دست از کارش نکشیده است.

هنرمندان با تیتراژ سریال یوسف پیامبر مجذوب قرآن شدم

با تیتراژ سریال یوسف پیامبر مجذوب قرآن شدم

محسن احمدیان‌فر می‌گوید: الان برای به‌دست‌آوردن مقام باید بتوانیم با انواع سبک‌ها بخوانیم؛ پس لازم است که با چند استاد مختلف کار کنیم. من به سبک‌های مختلف می‌خوانم، اما سبک اصلی من روش استاد مصطفی اسماعیل است؛ به این دلیل که عامه‌پسندتر است.