نیکوکاران پیگیری ۲۰۰۰ درخواست توسط شهروند پیگیر محله مهدی‌آباد

پیگیری ۲۰۰۰ درخواست توسط شهروند پیگیر محله مهدی‌آباد

خلیل‌الله نیازی می‌گوید: اینجا از ابتدا با مشکلات بسیاری روبه‌رو بود؛ نه آسفالتی داشت و نه لوله‌کشی گاز و مرکز بهداشت. اوایل فقط صد‌خانوار بودیم، اما هرروز خانواده‌های بیشتری به این محدوده مهاجرت کردند.

پیشه‌وران مثبت زندگی؛ گوش شنوای گلشهر است

مثبت زندگی؛ گوش شنوای گلشهر است

زهرا پوراحمدی، روان‌شناس و مدیر مرکز «مثبت زندگی» می‌گوید: سعی کرده‌ام برای اینکه بهتر بفهمم و یاد بگیرم با مردم محله بیشتر همراهی کنم. سر دیگ نذری افرادی که در کلاسم شرکت می‌کنند، حاضر می‌شوم.

پیشه‌وران آرزوهای معلمی در حاشیه شهر

آرزوهای معلمی در حاشیه شهر

اشرف کسرائیان‌فر معلم حاشیه شهر مشهد می‌گوید: بچه‌های اینجا آرزو‌های بزرگی در سر دارند و با دست‌های خالی برای به‌دست‌آوردن آنها می‌جنگند. بسیاری از آنها در کمتر از بیست‌سال خودشان را از صفر به صد رسانده‌اند.

مدافعان بی بی زینت زنده باد، ماه عسلش را در جبهه گذراند!

بی بی زینت زنده باد، ماه عسلش را در جبهه گذراند!

«بی‌بی زینت زنده‌باد» یک شیرزن است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، چه با امدادرسانی و مداوای مجروحان، چه با مراقبت از فرزندان و خانواده و چه در لباس رزم، نقش‌آفرینی کرد.  

نیکوکاران برطرف شدن کمبودها با همدلی همسایه‌ها

برطرف شدن کمبودها با همدلی همسایه‌ها

طبرسی‌شمالی‌۳۸ همسایگانی دارد که تمام یا بخش زیادی از عمرشان را در‌کنار هم سپری کرده‌اند. علی پاکدل، ۳۴‌سال از عمر چهل‌ودو‌ساله‌اش را در محله طبرسی شمالی سپری کرده است.

پیشه‌وران فرشته ایرجی‌نیا هم معلم ریاضی است هم رفیق

فرشته ایرجی‌نیا هم معلم ریاضی است هم رفیق

اینجا کلاس ریاضی است، اما برخلاف روال معمول، دانش‌آموزان برای ورود به رشته ریاضی و حضور در این کلاس سر‌و‌دست می‌شکنند. چرایش هم برمی‌گردد به معلم متفاوت آن که بچه‌ها را عاشق ریاضی کرده است.