نیکوکاران تحقق رؤیای مادری در حاشیه شهر

تحقق رؤیای مادری در حاشیه شهر

معصومه برزنونی می‌گوید: خیلی‌ها علی‌رغم هزینه بسیار بچه‌دار نشده و نا‌امید، ادامه درمان را رها کرده‌اند. هدف ما در این طرح، تقویت روحیه این زوج‌ها و دستورالعمل‌های راحت و قابل‌اجراست تا به نتیجه برسند.

راویان دوباره پشت نیمکت‌ها در مدرسه خاقانی

دوباره پشت نیمکت‌ها در مدرسه خاقانی

رضا عطاریان می‌گوید: همیشه دوست داشتم از حال‌واحوال و سرنوشت دانش‌آموزانم باخبر شوم. دیدن دانش‌آموزان قدیمی که حالا بزرگ شده و مو سفید کرده‌اند، برایم عجیب و باورنکردنی است.

راویان آرزوهای دختران موفق مهرآباد

آرزوهای دختران موفق مهرآباد

طهورا صداقت‌منش معتقد است: دختران باید برای زندگی‌شان هدف داشته باشند. با اینکه امکانات و شرایط برایشان کمتر از پسران است، باید تلاش کنند.

هنرمندان جادوی شاهنامه و نقاشی به هم جان می‌دهند!

جادوی شاهنامه و نقاشی به هم جان می‌دهند!

محمدرضا حمیدی، از معدود بازماندگان هنر نقاشی قهوه‌خانه‌ای می‌گوید: شاهنامه در برخی دوره‌ها فقط با کمک نقاشی در ذهن مردم زنده ماند، این نقاشی در دوره‌ای برای مردم، حکم رسانه فرهنگی و ادبی را داشته است.

نامداران نقش قاسم ارفع در ماجرای نبش قبر «فردوسی»!

نقش قاسم ارفع در ماجرای نبش قبر «فردوسی»!

قاسم ارفع از قدیمی‌ها توس است و ساخت بنای باشکوه آرامگاه فردوسی نقش داشته است. او برایمان از روزی که قبر فردوسی را شکافته و استخوان‌هایش را بیرون آورده می‌گوید

مدافعان شهید ۱۶ ساله چهاربرج، دو بار تشییع شد

شهید ۱۶ ساله چهاربرج، دو بار تشییع شد

شهید کاظم دهقانی کوچک‌مرد بزرگی که یک روز بند پوتین‌هایش را محکم بست و از دل محله چهاربرج رفت تا تنها چند ماه بعد و درست شب عید سال ۶۱ پیکر دو‌نیم‌شده‌اش به خانه برگشت.